Keulen,

KAPTEN & SON OPENT NIEUWE POP-UP STORE

Kapten & Son opent nieuwe pop-up store in Westfield Mall of the Netherlands.

In de afgelopen jaren heeft Kapten & Son zijn fysieke aanwezigheid al met succes uitgebreid in de grote Duitse steden Berlijn, Hamburg, Keulen, München en Stuttgart, en in de Oostenrijkse hoofdstad Wenen. Nu geeft het merk een vervolg aan deze expansie door op 12 maart van dit jaar zijn achtste Kapten & Son winkel te openen in The Mall of the Netherlands. In totaal 58 vierkante meter winkelruimte bieden een uitgebreide merkervaring.

"Dit is een heel speciale winkelopening voor ons. Na in de afgelopen jaren met succes een stationaire aanwezigheid te hebben opgebouwd in verschillende grote steden in Duitsland en Oostenrijk, kijken wij nu uit naar de opening van een heel bijzondere winkel voor ons in Nederland. We kijken ernaar uit om vrienden van het merk vanaf maart in onze winkel te verwelkomen en hen een uitgebreide merkervaring te bieden op een toplocatie," zegt Marian Paul, Managing Director en CMO van het merk Kapten & Son.

Kapten & Son werd in 2014 opgericht door drie studenten aan de campus van de Universiteit van Münster en is nu een van de snelst groeiende mode- en accessoirebedrijven in Europa. De productportefeuille omvat horloges, rugzakken, brillen, zonnebrillen, bagage en accessoires, die in meer dan 30 landen worden verkocht via de Kapten & Son online shop, alsook via zes Kapten & Son retail stores en exclusieve wholesale boutique partners. Meer dan 150 medewerkers werken op het hoofdkantoor in Keulen en in de winkels aan de verdere uitbouw van het bedrijf.