Kapten & Son X Nina Houston

Limited Edition: Fyn by Nina Houston

Passend voor de Back-to-school periode lanceert Kapten & Son samen met Nina Houston op 22 Augustus a.s. een nieuwe design-samenwerking. Nina koos voor deze limited edition uitvoering voor de Fyn rugzak en gaf deze een persoonlijke touch. Ontworpen met haar passie voor beauty en lifestyle naar de nieuwste mode-trends, om de perfecte rugzak voor school en werk te creëren.

De Fyn by Nina Houston is een ruime rugzak en biedt niet alleen genoeg plaats voor studieboeken, camara-apparatuur of bagage voor een trip, maar maakt het met zijn vele vakken ook supereenvoudig om voor wat orde te zorgen. En een 15 inch laptop kan veilig worden opgeborgen in een speciaal gevoerd notebookvak. Door de kleuren combinatie van het coole grijs en het frisse roze heeft ze een hippe maar toch alledaagse rugzak ontworpen, een echte must have! Wij zijn ontzettend trots dat wij deze samenwerking aan mochten gaan, en zijn zelf nog meer fan geworden van Nina. Nina is zo geliefd door haar sprankelende persoonlijkheid en gevoel voor humor. Ze reist graag de wereld over en deelt haar avonturen met al haar volgers op Instagram, Youtube en TikTok. Nina fascineert haar volgers iedere dag opnieuw met de mooiste plaatjes en video's.