NEW: URBAN HEROES - MINIMALISTIC. MODERN. TIMELESS

Kapten & Son lanceert nieuwe 2021 Najaars Rugzakken Collectie

De nieuwe herfst/winter rugzakkencollectie van lifestylemerk Kapten & Son is eindelijk hier! De collectie omvat een mix van nieuwe stijlen en reeds bekende en populaire stijlen, die in nieuwe herfstkleuren verschijnen. De nieuwe modellen zijn Aalborg, Vardo, Umea Pro en Bergen Small. De populaire modellen Bergen, Helsinki, Aarhus en Lund Pro krijgen een herfst update.

URBAN HEROES - MODERN. MINIMAL. MADE TO LAST.

Dit beschrijft de nieuwe herfst/winter rugzakkencollectie. Rechte vormen in symbiose met elegante natuurlijke tinten creëren een minimalistische look. Gecombineerd met duurzame kwaliteit en veelzijdige functionaliteit, worden de rugzakken je perfecte match voor niet alleen één seizoen. "Wij willen onze klanten producten aanbieden die hen trouw vergezellen in hun dagelijks leven en waarvan zij lang kunnen genieten. Door een minimalistisch, tijdloos design te combineren met duurzame kwaliteit en praktische kenmerken, kunnen wij onze klanten dit bieden. Dit leidende principe volgen we ook in onze nieuwe rugzakkencollectie," zegt Managing Director en CMO Marian Paul.

De nieuwe stijlen zijn vanaf 8 augustus verkrijgbaar op www.kapten-son.com en in de zes winkels van Kapten & Son.