Keulen,

TIME FOR CHANGE

Kapten & Son lanceert nieuw horloge van gerecycled roestvrijstaal

Tijd voor verandering - Naar dit motto lanceert Kapten & Son op 12 september het nieuwe horlogemodel 'Rise', een chronograaf gemaakt van 100% gerecycled 316L roestvrijstaal.

"Met ons nieuwe horlogemodel, de Rise, willen we bij Kapten & Son de 'next generation' van polshorloges inluiden. We hebben een horloge van absolute topklasse gecreëerd, zowel wat betreft materiaalkeuze als functionaliteit, en hopen dat onze klanten het model net zo mooi zullen vinden als wij", zegt Marian Paul, Managing Director en CMO van Kapten & Son.

Naast zijn opvallend extravagante design overtuigt de Rise door een bijzonder hoogwaardige materiaalkeuze en een veelvoud aan praktische functies:

gemaakt van 100% gerecycled 316L roestvrijstaal

robuust, krasbestendig saffierglas

uurwerk van de Zwitserse fabrikant Ronda

5 ATM waterbestendigheid

praktische stopwatch-functie met mogelijke intervalmeting

draaibare lunette met 12-uurs verdeling voor de weergave van een tweede tijdzone

MAY WE INTRODUCE OUR RISE ...

... & OUR RISE SMALL!

De Rise wordt op 12 september gelanceerd in vijf verschillende kleurvariaties en twee maten. De grote versie met een diameter van 43mm zal beschikbaar zijn voor 299,90€ en de kleinere versie met een diameter van 39mm voor 279,90€.